Saturday, September 27, 2008

YB NASARUDDIN MAT ISA BACA KHUTBAH AIDIL FITRI DI MARKAZ PAS PULAU PISANG

KG. PULAU PISANG - Pada I Syawal depan, PAS Cawangan Pulau Pisang kerjasama Dewan Pemuda PAS Kawasan Kubang Pasu akan menganjurkan program Solat Aidil Fitri bersama YB Ustaz Nasaruddin Mat Isa, Timbalan Presiden PAS Malaysia.

Menurut Ustaz Yusof Hj. Ahmad, Ketua Dewan Pemuda PAS Kubang Pasu merangkap Setiausaha PAS Cawangan Pulau Pisang bahawa pihaknya telah mengatur satu program solat Hari Raya Aidil Fitri, di mana YB. Ustaz Nasaruddin di jemput membaca khutbah, sekaligus berpeluang berjumpa dengan ahli-ahli PAS seluruh Kubang Pasu.

Program ini diadakan setelah mendapat persetujuan oleh YB Timbalan Presiden PAS yang secara kebetulan balik bercuti hari raya di rumah ibubapa mentuanya di Kg. Pulau Pisang.

Sehubungan itu, PAS Cawangan Pulau Pisang ingin menjemput seluruh ahli-ahli dan orang ramai datang beramai-ramai di program Solat Aidil Fitri yang diadakan tersebut. Solat Aidil Fitri tersebut akan diadakan diperkarangan Markaz PAS Cawangan Pulau Pisang

Muslimin dan muslimat yang ingin turut serta di majlis solat Aidil Fitri tersebut di minta hadir pada jam 8.00 pagi serta membawa sejadah masing-masing.

No comments: