Wednesday, January 28, 2009

PENGUMUMAN | PEMINDAHAN TEMPAT USRAH KUBRA

Hj Taib Abdul Rahman, Pengerusi Jawatankuasa Usrah Kubra memaklumkan bahawa pihaknya mengambil keputusan memindahkan tempah program Usrah Kubra dari Kg Raja, Tunjang ke Markas cawangan PAS, Kg. Binjai, Teluk/Asun yang akan diadakan pada 30 Jan (Jumaat).

Menurut Hj Taib, pemindahan tempat ini adalah disebabkan bahawa Kg Raja telahpun mendapat giliran program usrah Kubra tersebut berbanding dengan PAS Cawangan Kg. Binjai, Teluk/Asun yang telah memohon untuk mengadakan program tersebut.

Adalah dimaklumkan bahawa, Mesyuarat Jawatankuasa Usrah Kubra m inggu lepas, telah memutuskan akan memberi keutamaan kepada cawangan-cawangan PAS yang belum mendapat giliran menganjurkan usrah Kubra tersebut.

Sehubungan itu, pihaknya mengakui telah memaklumkan dan menemui wakil cawangan PAS Kg Raja bagi menjelaskan perkara tersebut pada petang kelmarin supaya tidak timbul sebarang masalah.

Oleh itu, Hj Taib meminta seluruh ahli usrah Kubra tolong maklumkan perkara ini kepada rakan-rakan lain berhubung keputusan memindahkan tempat usrah tersebut.

No comments: